پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM|39019975|mvs|,مدیریت ارتباط با مشتری , پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری , تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری , پاورپوینت آماده م,,,

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری CRM،
در قالب ppt و در 16 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از پاورپوینت :
مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه
به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .
ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001
زمینه های ظهورCRM
مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.
اهداف CRM
افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001)...

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

- این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.- تعداد اسلایدها : 16- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی
- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.


مطالب دیگر:
📃پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم مدیریت هزینه (همراه با مثالهای تشریحی)📃پروپوزال اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن📃مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن📃اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن📃پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان و اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر آن📃نوآوری در آموزش عالی و بررسی ابعاد و مدلهای نوآوری دانشگاهی📃الگوهای تكامل فرآیند نوآوری تكنولوژیكی و بررسی تاثیر آن در دانشگاه ها📃پروپوزال ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی📃مبانی نظری ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی📃پرسشنامه ارزیابی ارتباط اخلاق ترافیک شهروندی و تخلفات رانندگی📃تئوریهای مختلف انگیزش و تبیین آن در رفتار سازمانی📃بررسی ابعاد و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی با نگاهی به آینده آن📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه مکتب های فرزندپروری و سازگاری📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه سبک های فرزندپروری و بهزیستی روانشناختی📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی 53 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه تسهیم دانش با عملکرد شغلی کارکنان 56 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه برنامه ریزی منابع سازمان و زنجیره تامین 77 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد زناشویی 47 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر ذهنی از خدا 30 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی 48 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق تسهیم دانش 48 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری 40 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی ازدواج 53 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنی سازی زندگی زناشویی 54 صفحه📃مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری 66 صفحه